top of page

Gastenboek

Openbaar·10 leden

Madina Tarin
Madina Tarin

Inhoud van de Dynamic Project Management cursus

Goedemorgen. Ik ben geïnteresseerd in een foundation-opleiding binnen projectmanagement en probeer te begrijpen wat de Dynamic Project Management Method precies inhoudt. Wat mij vooral aanspreekt is de nadruk op projectfasen en communicatie. Tegelijk wil ik zeker weten dat ook veranderingsmanagement en planning voldoende worden behandeld. Ik werk al met projecten maar mis soms een vaste methodische aanpak. Daarnaast wil ik weten hoe het examen eruitziet en of het haalbaar is binnen een korte voorbereiding. Heeft iemand hier ervaring mee?

11 weergaven
Steven Lon
Steven Lon
gisteren

Hoi, tijdens de tweedaagse training worden alle kernonderdelen van de methode behandeld, waaronder projectlevenscyclus, rollen, planning, communicatie, risicobeheer en kwaliteitsmanagement. De totale duur is 14 contacturen en de cursus is ontworpen als voorbereiding op het examen EXIN DPMM Foundation. Het examen bestaat uit 40 meerkeuzevragen met een tijdslimiet van 60 minuten. Om te slagen moet je minimaal 65 procent van de vragen correct beantwoorden. Bij deelname ontvang je officieel lesmateriaal en een examenvoucher. De structuur van de training helpt om de methode systematisch te begrijpen.

Contact formulier

Meerdere antwoorden mogelijk

Openingstijden

​​Zaterdag vanaf 20:00​
Voor exclusieve evenementen zie onze agenda!

Parenclub Sabayland

Stegerensallee 28
7701 PL Dedemsvaart
KVK: 96672218
BTW: 068718421

Contact

T: +316 45577227

Sabayland op Facebook

© 2025 by Sabayland

bottom of page